Založ si blog

Archív: august, 2012

Moje nedeľné zamyslenie

Po nepríliš dobrej noci,kedy bol otec aspoň 8x hore som rezignovala na posteľ a pri káve čítam noviny na internete.A potom sa zamyslím a konštatujem,že sa nič moc v našej politike práve nedeje a tak si prečítam kokteil info:Malinová,Čarnogurský,Dzurinda,registrované partnerstvá a usmievanie sa Slovákov.Mimochodom,prečo sú politické prázdniny také dlhé? Žeby sa […]

Pokračovanie článku

Slepá starenka bez opatery.

Včera som si vypočula na TA3 správu o 84 ročnej starenke z Kysúc, o ktorú sa nemá kto postarať.V správe sa uvádza,že do mája sa o ňu starala dcéra,ale keďže nemá zákonom požadovaný kurz opatrovníctva,už ju obec nemôže platiť.Správa končila oznámením,že do vecí zasiahne aj UPSVaR v Čadci a bude apelovať na rodinu.Zarazila ma hlavne tá poznámka o nutnosti mať […]

Pokračovanie článku

Re. výzva-rozbehnime konečne petíciu. .. .. (antitotalita)

Každý deň si ráno zapnem PC a prečítam si správy a zaujímavé blogy.Blog „antitotality“ ma zaujal a prečítala som si ho celý.Bol podľa mňa výborný a ak by sa petícia uskutočnila,určite ju podpíšem.Ale k napísaniu svojho ma viedlo niečo iné.Napriek tomu,že by som petíciu podpísala,len ako prejav súhlasu, si nemyslím,že bude mať nejaký dosah.Bilderberg sa […]

Pokračovanie článku
Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

18.04.2024 13:23

Advokát finančníka dúfa, že čakanie na skutočné a nielen formálne prejednanie sťažnosti voči obvineniam v kauze sa nestane "čakaním na Godota".

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 13033x
Priemerná čítanosť článkov: 2172x

Autor blogu

Kategórie